نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 21:07

مصوبات شورای فرهنگ عمومی اجرایی نمی‌شود

شهرکرد_نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عموماً مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان اجرایی نمی‌شود، گفت: امیدواریم این مصوبات با پشتیبانی از سطح کلان عملی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و والمسلمین محمدعلی نکونام عصر پنج شنبه در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه امیدواریم سفر وزیر فرهنگ به استان برکاتی به‌همراه داشته باشد، اظهار کرد: انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک مصوبات سفر در استان محقق شود

. نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: شورای فرهنگ عمومی در این استان فعال است و چهارشنبه آخر هر ماه جلسات آن به‌صورت منظم برگزار می‌شود، موضوعات فرهنگی از جمله مقوله عفاف و حجاب در این شورا مورد توجه است.

وی با بیان اینکه عموماً مصوبات شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اجرایی نمی‌شود، گفت: یکی از دلایل آن این است که دستگاه‌های اجرایی باید دستورات وزارتخانه خود را به مرحله عمل در بیاورند و مصوبات این شورا محقق نمی‌شود، امیدواریم این مصوبات با پشتیبانی از سطح کلان عملی شود تا بتوانیم آثار آن را در استان مشاهده کنیم.

نکونام بیان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از وزرای جوان، فعال و ارزشمند در دولت سیزدهم است و سابقه درخشان مدیریتی در استان اصفهان داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1357313

مهمترین اخبار ایران و جهان: