نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 15:42

امام جمعه آبادان: منافقین توسط حامیان خود طرد شده‌اند

امام جمعه آبادان گفت: منافقین کوردل که اقدام به ترور شخصیت‌هایی همچون شهید بهشتی کردند اکنون توسط حامیان خود طرد شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای ثامن‌الائمه(ع) با اشاره به هفته قوه قضاییه اظهار کرد: انجام اقدامات پیشگیرانه برای کاهش وقوع جرم ضروری است.

وی با تاکید بر این نکته که زمینه وقوع جرم با ایجاد اشتغال و مهار تورم کاهش می‌یابد، تصریح کرد: دستگاه قضائی در کنار دولت می‌تواند در اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرائم تاثیرگذار باشد.

امام جمعه آبادان هدف قوه قضاییه را اجرای عدالت، احقاق حق و رضایت‌مندی مردم دانست و عنوان کرد: این اهداف با آمار پرونده‌ها محقق نمی‌شود بلکه مردم باید طعم اجرای عدالت را بچشند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی بیان کرد: شهید بهشتی مغز متفکر و ستون نظام اسلامی، تئوریسین انقلاب و یک نابغه بود که نقش مهم و موثری در پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.

غبیشاوی تصریح کرد: منافقین کوردل که اقدام به ترور چنین شخصیت‌هایی کردند اکنون توسط حامیان خود طرد شده‌اند و این سرنوشت همه منافقین است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1303913

مهمترین اخبار ایران و جهان: