نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 23:46

استاندار خراسا‌ن‌شمالی: رشد متوازن فرهنگی در جامعه نهادینه شود

استاندار خراسا‌ن‌شمالی گفت: رشد متوازن فرهنگی در موضوعات مختلف به ویژه فرهنگ دینی موجبات پیشرفت را فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: رشد متوازن فرهنگی در موضوعات مختلف به ویژه فرهنگ دینی موجبات پیشرفت را فراهم می کند ضمن آنکه غفلت از فرهنگ موجب آسیب رساندن به نسل های آینده هم خواهد شد.

وی تلاش در مسیر اعتلای فرهنگی کشور را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه دیدگاه های بسیاری در حوزه فرهنگ وجود دارد خاطرنشان کرد: رشد فرهنگی اگر به عنوان پیش زمینه وجود نداشته باشد هر نوع پیشرفت دیگری حاصل نخواهد شد چه بسا که امکانات، رفاه و پیشرفت های بسیاری در کشورهای غربی وجود دارد اما آرامش در زندگی آنها نقشی ندارد.

استاندار خراسا‌ن‌شمالی توجه به فرهنگ به عنوان یک اصل در هر نوع پیشرفتی را لازمه توسعه کشور دانست و افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه های مختلف درصدد آسیب رساندن به کشور بود اما دریافتند که تنها راه، آسیب رساندن به حوزه فرهنگ به ویژه در میان دانش آموزان و جوانان است.

وی در ادامه اظهار داشت: دشمنان در برهه بیماری کرونا با رخنه در میان جوانان و به ویژه دختران و با ایجاد شبه افکنی درصدد آسیب رساندن بودند این در حالیست که دین، مردم و رهبری رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1303113

مهمترین اخبار ایران و جهان: