نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 10:23

رقابت 1200 تیم در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان با حضور نزدیک هزار و دویست تیم از سراسر استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ستوده‌نژاد در خصوص برگزاری مسابقات مینی فوتبال گفت: رقابت‌های مینی فوتبال محلات جام ایرانیان به منظور حضور مردم در ورزش‌های همگانی بوده و در همین زمینه ۴۰ هزار تیم از سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان شرکت کردند.

وی افزود: ازاستان آذربایجان‌شرقی ۱۱۸۲ تیم از ۲۱ شهرستان در این مسابقات حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: این طرح جزء طرح های ورزش همگانی بوده و از شش ماه پیش آغاز شده است اما به دلیل شرایط آب و هوایی این منطقه امکان برگزاری رقابت ها وجود نداشت.

ستوده‌نژاد هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط و سلامتی براساس جذابیت رشته مینی فوتبال عنوان کرد و افزود: استقبال ویژه ای از این رقابت‌ها شده است که برای برگزاری این رقابت ها نیاز به یک هم افزایی سازمانی وجود داشت که با توجه به حضور گسترده تیم‌ها در آذربایجان شرقی، این هم افزایی ایجاد شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اظهار امیدواری از برگزاری چنین مسابقات گفت: رسالت اصلی فدراسیون ورزش های همگانی توسعه ورزش در میان خانواده ها بوده و اهداف بزرگی برای سلامتی مردم در نظر گرفتند. در رویداد های ورزشی علاوه بر سلامتی های جسمی به دنبال سلامتی روان هستیم و برگزاری این رویداد ها بسیار مهم هستند.

وی در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات بیان داشت: تیم های قهرمان هر شهرستان در مرحله نهایی حضور و در پایان به عنوان تیم منتخب به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1294857

مهمترین اخبار ایران و جهان: