نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 16:48

شهربازی زنجان دوباره بازگشایی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از بازگشایی شهربازی زنجان در چند روز آینده خبر داد و گفت: قیمت‌ها برای استفاده از این تفرجگاه به زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه بعد از چندین سال رکورد طی سال گذشته برای خانه‌بوران پیمانکار طرح  انتخاب شده است، اظهار کرد: بخش اعظم کار در این تفرجگاه باید توسط سرمایه‌گذار انجام شود. 

شهردار زنجان با اشاره به بازگشایی شهربازی در چند روز آینده گفت: بر اساس مفاد قرارداد با سرمایه‌گذار باید اطلاعات مالی توسط، سرمایه‌گذار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه قیمت‌های مصوب برای شهربازی توسط  شورای شهر اعلام شده و منتظر ابلاغ هستیم، تصریح کرد: شهربازی طی چند روز آینده بازگشایی می‌شود.

همچنین مهدی طالب عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ایجاد تفرجگاه از اولویت‌های بودجه شهرداری است، افزود: طرح تهیه شده برای خانه‌بوران تایید شده ولی ادامه کار با مشکلاتی مواجه شده و این در حالی است که فصل کاری از دست می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به تعطیلی 6 ماهه شهربازی زنجان اشاره و تصریح کرد: با وجود سپری شدن سه ماه از سال، تفرجگاه کودکان و خانواده‌ها پلمب است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه با بیان اینکه بازسازی و بهسازی امامزاده سید ابراهیم از وظایف مدیریت شهری است، گفت: وضعیت این مکان مقدس بسیار نامناسب است و لزوم محوطه‌سازی و ایجاد پارکینگ ضروری است. 
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: اوقاف در صورت ارائه طرح‌های لازم از خدمات مدیریت شهری برخوردار خواهد شد. 
در این جلسه دستور جلساتی در راستای کمک به ساخت فیلم و مستند موضوعی دفاع مقدس و تکدی‌گری تصویب شد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1283257

مهمترین اخبار ایران و جهان: