نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 09:51

۴۱ نفر در حوادث ترافیکی روز گذشته اصفهان مصدوم شدند

اصفهان – سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۴۱ نفر در حوادث ترافیکی استان اصفها در روز گذشته خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه روز گذشته در استان اصفهان حوادث ترافیکی با تعداد مصدومان بالا به ۷ فقره رسید، اظهار داشت: حادثه سمند با پژو در محور دامنه – داران ساعت ۱۷ و سه دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

وی افزود: برای این حادثه ۲و احد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت پنج نفر شامل ۲ خانم و ۳ آقا در این حادثه ابراز داشت: مصدومان به بیمارستان رجایی داران منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به حادثه واژگونی پراید در کیلومتر ۱۰ جاده مورچه‌خورت – طرق رود اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۸ و ۲۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی با اشاره به اعزام ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر برای این حادثه ابراز داشت: این حادثه نیز هشت مصدوم شامل چهار نفر خانم و چهار کودک دختر داشت که به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

وی واژگونی دوو سیلو در کیلومتر هشت جاده سجزی – اصفهان را از دیگر حوادث ترافیکی روز گذشته اصفهان اعلام کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۹ و ۲۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس برای این حادثه افزود: این حادثه هشت نفر مصدوم شامل چهار خانم و ۲ کودک پسر و ۲ کودک دختر داشت که پس از دریافت درمان سرپایی در محل، رضایت به انتقال به بیمارستان ندادند.

وی همچنین به حادثه برخورد پراید و پژو پارس در جاده سجزی به اصفهان ورودی ورتون اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه نیز ساعت ۱۹ و ۵۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی با بیان اینکه ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شد، تصریح کرد: پنج نفر مصدوم این حادثه که شامل سه مرد، یک خانم و یک کودک پسر بود به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به حادثه تصادف سمند و کوییک کیلومتر ۲ جاده کلیشاد به یزد آباد (اتوبان ذوب آهن) اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۲۰ و ۳۲ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی اضافه کرد: ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد و پنج نفر مصدوم این حادثه شامل سه مرد و ۲ خانم را به بیمارستان امام فلاورجان و شفای کلیشاد منتقل کردند.

عابدی برخورد پیکان و پراید در محور چادگان کیلومتر ۵ جاده انالوچه -رزوه را دیگر تصادف شب گذشته در اصفهان اعلام کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۲۲ و سه دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی ادامه داد: یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد و پنج مصدوم شامل ۲ مرد و ۲ کودک پسر و یک کودک دختر را به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل کردند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده نطنز – اصفهان را آخرین حادثه شب گذشته در اصفهان اعلام کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۲۳ و یک دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است، تصریح کرد: پنج نفر مصدوم این حادثه شامل سه مرد و یک خانم و یک کودک پسر به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1359557

مهمترین اخبار ایران و جهان: