نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 20:27

۱۰ هزار کارت ملی بلاتکلیف در ایستگاه‌های توزیع اردبیل

اردبیل- مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار کارت ملی بلاتکلیف در پست و ایستگاه های صادرکننده کارت ملی هوشمند در اردبیل باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خلوصی عصر یکشنبه در جریان بازدید از دفاتر ارائه خدمات کارت ملی هوشمند در اردبیل اظهار کرد: هموطنان با مراجعه به ایستگاه‌ها، محل تحویل مدارک و ادارات پست می‌توانند کارت ملی هوشمند خود را که ماه‌های گذشته درخواست داده بودند، تحول بگیرند.

وی تصریح کرد: استان اردبیل یک میلیون و ۳۳۵ هزار نفر جمعیت دارد که تاکنون ۹۷ درصد واجدین شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند در این استان ثبت نام کردند.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: برای ۹۲۰ هزار نفر از اهالی استان اردبیل کارت ملی هوشمند صادر و تحویل داده شده و برای مابقی افراد واجد شرایط نیز آمادگی ثبت نام و صدور کارت ملی هوشمند را داریم.

خلوصی افزود: ۱۰ هزار فقره کارت ملی هوشمند در ایستگاه‌ها و محل تحویل موقت باقی مانده که افراد ثبت نام کننده می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌ها و مراکز پستی کارت ملی هوشمند خود را دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت کارت ملی هوشمند خود و فرآیند ثبت نام و صدور آن می‌توانند از طریق سامانه #۹۰*۴* اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

خلوصی اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا به محض ثبت نام و احراز هویت به سرعت کارت ملی هوشمند متقاضیان صادر و در کمترین زمان تحویل آنها شود.

وی بیان کرد: برای صدور شناسنامه مکانیزه آمادگی ارائه خدمات روزانه را به هموطنان داریم تا در کمترین زمان شناسنامه جدید و مکانیزه برای این افراد نیز صادر شده و در اختیار آنها قرار بگیرد.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل ادامه داد: عمده خدمات ثبت احوال در بستر الکترونیکی انجام می‌شود که این امر رضایت هموطنان را به همراه داشته و مانع از تراکم حضور مردم در مراکز ثبت احوال شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1309013

مهمترین اخبار ایران و جهان: