نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 08:55

رایگان‌شدن هزینه انشعاب برای ۱۵۰۰ خانوار نیازمند خراسان‌جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری به یک هزار و ۵۰۰ خانواده مددجو تحت حمایت استان از معافیت انشعاب آب، برق، گاز و فاضلاب بهره مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید رضا حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه معافیت از پرداخت هزینه انشعاب آب، برق و گاز و بهره مندی از این امتیازات شامل تمام مددجویان شهری و روستائی کمیته امداد می شود اظهار داشت: برای حمایت از خانوارهای تحت حمایت و توانمندسازی آنان مددجویانی که مستمری بگیر امداد و دارای ملک شخصی هستند با معرفی به سازمان های مربوطه می‌توانند از این معافیت بهره‌مند شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان‌جنوبی ادامه داد: یکی از سرفصل‌های این نهاد در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت، کمک در جهت تامین امتیاز انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب و معافیت از هزینه های مصرف آب و برق و گاز است.

حسینی ادامه داد: در همین راستا برابر اعلام شرکت‌های خدمات رسان استانی تعداد مشترکین برخوردار از معافیت قبوض تعداد ۹ هزار و ۲۱۷ نفر از هزینه های انشعاب آب و فاضلاب و تعداد ۲۱ هزار و ۸۱۲ نفر از هزینه های انشعابات برق و تعداد ۳۳ هزار و ۶۹۳ نفر از هزینه های انشعابات گاز بهره مند شدند.

وی افزود: مبلغ تخفیف اعمال شده در همه انشعابات بیش از ۱۷ میلیارد و ۳۶ میلیون ریال بوده است.

پایان پپام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585757

مهمترین اخبار ایران و جهان: