نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 22:46

نسل جوان توسط جهاد تبیین نسبت به مسائل روز آگاه شود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و روشنگری مسائل برای نسل جوان گفت: برخی گروه‌های به اصطلاح ملی گرا در شعار مدعی دنبال کردن آرمان مجد و عظمت ایران هستند، اما این جمهوری اسلامی است که مجد، عظمت، استقلال و سربلندی برای ایران به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نعیمی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد، با اشاره به ضرورت مطالعه تطبیقی و پژوهش در رابطه با ایران پیش و پس از انقلاب اسلامی، گفت: در دوران پیش از انقلاب شاه ایران به عنوان فرد شماره یک مملکت باید جهت برکناری نخست وزیر خود از کشور‌های بیگانه اجازه می‌گرفت و این مسأله در برکناری علی امینی از نخست وزیری کاملا مشهود است و در منابع مختلف تاریخی ذکر شده که شاه جهت برکناری امینی با آمریکایی‌ها رایزنی کرده و از آن‌ها کسب اجازه کرده است.

وی با اشاره به تبلیغات دروغین رسانه‌های بیگانه در ارتباط با دوران پهلوی و ضرورت جهاد تبیین و روشنگری درباره آن دوران، بیان کرد: جوان ایرانی باید بداند نه تنها بسیاری از مناطقی شهری و روستا‌های کشور در دوران پهلوی از خدمات و امکاناتی، چون آب و برق و گاز ... محروم بودند که حتی در بسیاری از مناطق پایتخت نیز مردم برای تامین آب به مناطقی تحت عنوان شیرفشاری مراجعه می‌کردند و با دبه به خانه آب می‌آوردند و این واقعیت‌ها همواره در رسانه‌های بیگانه از مردم پنهان می‌شوند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی به واسطه ایمان الهی، خرد و فرزانگی امامین انقلاب اسلامی ابرقدرت‌های شرق و غرب دنیا در برابر ایران اسلامی تحقیر شدند، افزود: امام خمینی (ره) ضمن تحقیر ادوارد شوارد نادزه آخرین وزیر خارجه شوروی پیامی برای گورباچوف رییس جمهور وقت شوروی ارسال کرده بود که در آن نابودی شوروی را پیش بینی کرده بود.

نعیمی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره)، ضمن پیش بینی نابودی شوروی از نابودی تمدن غربی در بستر زمان نیز سخن گفته بود، تصریح کرد: امروز با تعیین معادلات جهانی توسط ایران اسلامی و گرفتار شدن استکبار جهانی در باتلاق غزه به نظر می‌رسد که کم کم پیش بینی امام خمینی (ره) درباره زوال تمدن غرب به حقیقت خواهد پیوست.

وی با اشاره به اینکه زمانی در سال‌های ابتدایی انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی حتی اسلحه سبک یا گلوله برای جنگیدن نداشتیم، عنوان کرد: امروز به فضل الهی و با تلاش جوانان مومن انقلابی از موشک‌های هایپرسونیک فتاح ۲ رونمایی می‌شود که حتی نمونه قبلی آن (فتاح یک) نیز قابلیت رهگیری از جانب دشمنان را ندارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در ادامه با اشاره با استاندارد‌های دو گانه غرب در برخورد به کشور‌ها، تصریح کرد: در جریان اغتشاشات سال گذشته بهانه کشور‌های بیگانه برای فتنه افکنی در ایران اسلامی، کشته شدن یک دختر جوان بود، اما امروز در غزه حدود پانزده هزار نفر انسان بی گناه کشته شده اند، اما آن‌ها نه تنها بیانیه‌ای در محکومیت این اقدام‌ها صادر نکرده اند که با حمایت‌های همه جانبه خود در جنایات رژیم صهیونسیتی نیز مشارکت می‌کنند.

نعیمی با تاکید بر اینکه علت مخالفت کشور‌های استکباری با ایران اسلامی، به خطر افتادن منافع استعماری آن‌ها در غارت و چپاول کشور‌ها است، خاطرنشان کرد: از زمان تولد انقلاب اسلامی در سال ۵۷ دوران افول استکبار جهانی آغاز شده و آن‌ها به هر ترتیبی شده درصدد ایجاد مانع و توطئه در راه توسعه ایران اسلامی هستند، اما به فضل الهی ایران اسلامی هر روز قوی‌تر خواهد شد و استکبار جهانی در نهایت با خواری و سرافکندگی نابود خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586757

مهمترین اخبار ایران و جهان: