نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 09:45

کشف محموله میلیاردی لباس قاچاق در تاکستان

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 حامل 160 ثوب کاپشن قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی تاکستان خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: در راستای تداوم طرح های مقابله باقاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی تاکستان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان تاکستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک شده و برای بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضائی و متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن تعداد 160 ثوب انواع کاپشن قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مربوطه بوده را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه 2 میلیارد ریال برآوردشده است، خاطرنشان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عبدالمالکی در پایان تصریح کرد: قاچاق کالا به اقتصاد و تولید داخلی زیان وارد می کند و شهروندان می توانند هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1594313

مهمترین اخبار ایران و جهان: