نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 18:46

برنامه‌ریزی ساخت ۱۵ هزار‌ مسکن محرومین توسط جهادگران مازندرانی

فرمانده سپاه کربلا از آب‌رسانی هزار و ۳۰۰ روستا و احداث ۱۵ هزار مسکن محرومان در طول سه سال آینده در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی در همایش تجلیل از جهادگران استان اظهار کرد: اعتبار ۶۰ هزار میلیارد تومانی به استان مازندران برای این اجرای اقدامات جهادی چون آبرسانی هزار و ۳۰۰ روستا و ساخت ۱۵ هزار مسکن محرومان  اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: گروه های جهادی در نوزده پروژه بیش از ۷۶ مخزن آب در روستاها نصب کردند که اگر این کار به پیامان‌کاران واگذار می‌شد،  بیش از ۲ هزار میلیارد هزینه برمیداشت.

مسلمی با بیان اینکه هر کار نشدنی به وسیله گروه های جهادی و به واسطه ی اعتقاداتشان انجام میشود، تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ جهیزیه تنها در ۶ ماهه اول امسال با ارزش ریالی بیش از ۸۰ میلیارد تومان به نوعروس و دامادها اهدا شد.

*روحیه جهادی رعشه به تن دشمنان انداخت

فرمانده سپاه کربلا با تاکید نگرانی دشمنان از اقدامات جهادی ایرانیان، یادآور شد: کاری که امروز در سرزمین‌های اشغالی در حال اتفاق افتادن است نیز از همین روحیه جهادی و انقلابی نشات می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به برکت شهدای غزه شاهد نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهیم بود، اظهار کرد: رژیم پوشالی صیهونیست به خیال خودش همه دنیا را توجیه کرد که بزرگ‌ترین ارتش دنیا و بزرگترین سیستم امنیتی دنیا را تحت عنوان موصاد دارد، امروز مغلوب روحیه شهادت طلبی و جهادی و انقلابی رزمندگان غزه شده است.

 مسلمی اضافه کرد: آنچه در فضای مجازی از این رویداد بزرگ تاریخ‌ساز در جریان است، سانسور استکبار می‌باشد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تنها راه برون‌رفت از همه چالش‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور داشتن روحیه جهادی و ایثار است، گفت: دشمن با همه ابزارش به‌دنبال گرفتن این روحیه از ماست که افراط و تفریط در برخی موضاعات، داشتن مدیران نالایق در جامعه و تجمل‌گرایی از جمله این ابزار است.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567413

مهمترین اخبار ایران و جهان: