نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 15:52

تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی، تامین اجتماعی در زنجان

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان به تشکیل شورای راهبردی سرکار اجتماعی این سازمان اشاره کرد و گفت: این شورا، اصلی‌ترین عامل ارتباطی سازمان با نمایندگان صنوف مختلف و همچنین مسولان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همسو با سیاست‌های کلی تامین اجتماعی و در راستای بهره‌گیری از خرد جمعی ذی‌نفعان و با هدف انسجام، تفاهم و تقویت ارتباطات و توسعه تعامل ذی‌نفعان شورای راهبردی شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی همزمان با سایر استان‌ها در زنجان نیز تشکیل شد.

محمود عزیزخانی، مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان و رئیس شورای هماهنگی شرکای اجتماعی تامین  اجتماعی در استان زنجان ظهر امروز در این جلسه تعامل، همفکری، هم‌افزایی و بهره‌مندی از خرد جمعی و ارائه خدمات را از اهداف اصلی تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: این شورا در استان‌ها، اصلی‌ترین مجموعه ارتباطی بین سازمان و نمایندگان تشکل‌های صنفی، کارگری، کارفرمایی، بازنشستگان، مسئولین و مقامات استانی و محلی خواهد بود. 
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان افزود: در واقع تلاش می‌شود تا شورای راهبردی به عنوان عمده‌ترین و مهمترین مجموعه ارتباطی بین سازمان و نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان در راستای پاسخگویی به درخواست‌ها و دریافت مشورت گام برداشته و تا حصول نتیجه مطلوب برای رضایتمندی جامعه هدف کوشش کند.

عباس جراحی، مدیر درمان تامین  اجتماعی استان زنجان هم در این جلسه گفت: امیدواریم که شورای هماهنگی شرکای اجتماعی در سطح استانی و محلی و در مراحل بالاتر در سطح  ملی بتواند منشاء آثار مثبت و خوبی واقع شده و با تداوم این حرکت به  نتایج تعیین شده دست یابد.

شایان ذکر است، شورای راهبردی شرکای اجتماعی تامین اجتماعی زنجان در نخستین نشست خود با حضور مدیران بیمه و درمان، روسای کانونهای بازنشستگی، نمایندگان مجامع کارفرمایی و تشکل‌های ککانون‌هایکیل شد و هرکدام از اعضا نیز به بیان مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند و تشکیل شورای راهبردی را نقطه عطفی در رعایت اصل سه جانبه‌گرایی توسط سازمان تامین  اجتماعی دانستند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610757

مهمترین اخبار ایران و جهان: