نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 10:27

تحقق وعده بهبود وضعیت پروازهای بیرجند؛ به زودی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از تحقق وعده بهبود وضعیت پروازهای بیرجند در آینده نزدیک خبر داد.

علیرضا عباس‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: بهبود وضعیت پروازها به عنوان شاخص مهم ارائه خدمات به مردم عزیز و همچنین بستر مهم تحقق رشد و توسعه استان، همواره جزو مهمترین دغدغه های مدیریت ارشد استان بوده و هست.

وی تصریح کرد: این مهم هچنین از درخواست های مکرر و مطالبات به حق مردم عزیز، سرمایه گذاران و فعالان علمی و اقتصادی در سطح استان می باشد. 

معاون عمرانی استاندار اظهار داشت: برای رفع این دغدغه و مطالبه، تلاش‌ها و پیگیری های زیاد و رایزنی های مستمر و فشرده ای توسط شخص استاندار و مدیران مرتبط صورت گرفته است. 

عباس زاده ادامه داد: اخیراً با هماهنگی های صورت گرفته، اولین پرواز شرکت هواپیمایی ایر وان، در روز دوشنبه ۲۹ آبان از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند انجام شد و به لطف الهی و همکاری مدیرعامل محترم ایر وان، دومین پرواز این شرکت هم همین هفته انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: در دیدار استاندار با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و مدیران ارشد ایر وان، ضمن تقدیر از همکاری این شرکت هواپیمایی در برقراری پرواز در استان، نسبت به تثبیت حداقل ۴ پرواز در هفته هماهنگی و توافق لازم به عمل آمد.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به پیگیری هایی صورت گرفته برای افزایش تعداد پروازها در فرودگاه های استان، خاطرنشان کرد: در رایزنی با یکی از شرکت‌های هواپیمایی ، هماهنگی و توافق در خصوص افزایش پروازهای استان صورت گرفته است.

عباس زاده تصریح کرد: در دیدار استاندار با کاپیتان محمدی بخش معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، ضرورت و برنامه تقویت پروازهای استان مورد تأکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته، ان شاء الله در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت پروازهای فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار اظهار داشت: امیدواریم با توجه به شرایط بسیار خوبی که از نظر فنی و عملیاتی و زیرساخت پروازی در فرودگاه شهید کاوه بیرجند داریم، شاهد رونق فعالیت های متنوع در حوزه پروازی و توسعه فعالیت و مشاغل بخش هوانوردی در استان، از جمله هنرستان هوانوردی و آموزشگاه خلبانی، دوره های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت کاربری پهباد، مهماندار و دیسپچری و سایر رشته های مرتبط با هوانوردی در سطح استان باشیم.

عباس زاده افزود: به زودی در تعداد پروازها، در تنوع حضور شرکت های هواپیمایی و هم در ظرفیت جابجایی مسافر، وضعیت متفاوتی را تجربه خواهیم کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580757

مهمترین اخبار ایران و جهان: