نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 13:49

تمامی زیرساخت‌های شهرک شهید سلیمانی اراک تامین شده است

مدیرعامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی گفت: تمامی زیرساخت‌های شهرک شهید سلیمانی اراک از لحاظ آب، برق، گاز و سایر زیرساخت‌ها تأمین شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا رضایی مدیرعامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی در حاشیه بازدید جمعی از مسوولین استان قم در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به اینکه شرکت خانه‌سازی جهاد استان مرکزی در بین سایر استان‌ها رتبه برتر را کسب نموده است امروز جمعی از مسئولین استان قم به منظور تعامل و تشریک مساعی بازدیدی از پروژه شهرک شهید "سلیمانی" اراک داشتند.

وی افزود: شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی هم از لحاظ کیفیت ساخت، هم زمان تحویل واحدها و قیمت تمام شده واحدهای در حال ساخت توانسته است تجربه جدیدی را در کشور رقم بزند و جزو استان‌های برتر باشد.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی تصریح کرد: همچنین با کمک مسئولین استان تمامی زیرساخت‌های شهرک شهید سلیمانی اراک از لحاظ آب، برق، گاز و سایر زیرساخت‌ها تأمین شده است.

رضایی ادامه داد: استان قم نیز جزو استان‌هایی است که در حال ساخت پروژه برای متقاضیان بوده ولی در حوزه تامین زیرساخت‌ها از جمله آب و برق و گاز با مشکلاتی مواجه هستند لذا در این بازدید که مدیرکل فنی و امور شهری استان قم و مدیرکل شرکت آب و فاضلاب این استان به همراه جمعی از معاونین از پروژه کوی شهید سلیمانی اراک داشتند نحوه ارائه خدمات زیرساختی در استان مرکزی بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین استان قم در این بازدید از تعاملی که بین مسئولین استان وجود دارد تقدیر و از نحوه ساخت و کیفیت و قیمت تمام شده واحدها و خرید مصالح و ساخت مطلع شدند.
انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545157

مهمترین اخبار ایران و جهان: