نیوز سیتی!
23 آبان 1402 - 09:44

سردار رجبی: مقاومت فلسطین ادامه حرکت رزمندگان انقلاب اسلامی ایران است

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: امروز شاهد اوج مقاومت و فداکاری بخشی از امت اسلامی در فلسطین اشغالی هستیم که این حرکت ادامه مجاهدت‌های رزمندگان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار محمد حسین رجبی، فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی، در مراسم «انس و الفت وابستگان و مستمری بگیران» که به همت کانون وابستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس برگزار شد، اظهار داشت: این روزها بالاترین و مهمترین خبر در دنیا خبر تجاوز به خاک غزه و اهانت به حریم امت اسلامی در فلسطین اشغالی بوده که اوج جنایات و شرارت دشمنان اسلام را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه این جنایت ها در طول تاریخ بی نظیر و بی بدیل است، گفت: امروز شاهد اوج مقاومت، فداکاری و استقبال از شهادت را در بخشی از امت اسلامی در فلسطین اشغالی هستیم که این حرکت ادامه مجاهدت‌های رزمندگان انقلاب اسلامی است.

سردار رجبی ادامه داد: جای تاسف است که بیمارستان را به خاک و خون می‌کشند در حالیکه بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی، منطقه نظامی نیستند و نباید به این جنایت‌ها افتخار کرد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این اتفاق در جهان نادر است که بیمارستان را محاصره کنند و بخش مراقبت‌های ویژه را به خاک و خون بکشند و این ها اوج خباثت دشمنان اسلام است.

سردار رجبی ادامه داد: کشور آمریکا که تنها افتخارش جنایت در مناطق مختلف دنیا، استعمار ملت‌ها و چپاول ثروت کشورها است و این جنایات در فلسطین کار نظامی و عملیاتی نیست و در دنیا به این جنایت‌ها کار نظامی نمی‌گویند چرا که این کشتار جمعی حتی فراتر از جنایات جنگی بوده و در دید مردم دیگر کشورها نیز این جنایات ها منفور و تحقیر آمیز است‌.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: با این اعمال دشمن صهیونیستی چقدر صحنه ها روشن شده و چقدر دشمنی دشمنان آشکار و مبرهن گشته است و امروز در کشور ما با تدبیر مقام معظم رهبری، رییس جمهور، نیروهای مسلح و مردم فداکار ایران در تراز یک کشور مستقل و آزاده و کشوری که صاحب تمدن و قدرت است از فلسطین دفاع می‌کند و دفاع خود را در لابه لای صحبت‌ها خلاصه نکرده و در لفافه پشتیبانی نمی‌کند.

وی در ادامه عنوان کرد:جای سپاسگزاری دارد که شما پیشکسوتان در تمام کارهایی که در سپاه شهرستان سلماس انجام می شود هم از لحاظ اجرایی و عملی پشتیبان بودید و هستید و در حوزه امنیتی و رفاهی و همچنین کارهای محرومیت زدایی و مردم یاری نیز عملیات شایسته ای در این زمینه صورت گرفته است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1571157

مهمترین اخبار ایران و جهان: