نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 20:53

برگزاری نخستین رویداد حمایت از طرح ها و ایده های نو آورانه در ورزش بانوان

مراسم‌ نخستین رویداد حمایت از طرح‌ها وایده‌های نوآورانه در ورزش بانوان برگزار شد.

به گزارش گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، مراسم‌ نخستین رویداد حمایت از طرح‌ها وایده‌های نوآورانه در ورزش بانوان صبح امروز در مجموعه ایوان شمس برگزار شد در این مراسم خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و جوانان بیان کرد: شناسایی، پشتیبانی و حمایت در بخش سلامت ، ورزش و تندرستی بانوان وظیفه ماست و از هر امری که مرتبط باشد به مسئله سلامتی ، ورزش و گسترش آن ، حمایت میکنیم.

  معاون رئیس جمهور در امور زنان و جوانان گفت : ما نیاز داریم که مسئله ورزش و سلامت همگانی را به صورت ویژه آموزش دهیم، در این دو سال شاهد هستیم که ورزش قهرمانی ما در حال رشد بوده و در بخش بانوان مدال هایی که کسب کردند بسیاری اوقات با مدال های آقایان برابری میکند.

خزعلی افزود: بحث سلامت بانوان، در بخش بهداشت ، معاینات، درمانها و بعضی از پیشگیری‌ها، در دستور کار دولت است و بحمدالله برنامه کنترل سلامتی و رشد در مورد مادران باردار و  کودکان زیر شش سال برنامه هایی از نظر تغذیه و بسته‌های حمایتی در حال انجام است.

وی در پایان گفت:  باید در ورزشگاهها به صورت وسیع تری نیاز بانوان را پوشش دهند و عدالت در تخصیص مکان ها و امکانات ورزشی نیز حاکم شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617113

مهمترین اخبار ایران و جهان: