نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 22:11

اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان گلستانی در سفر رئیس جمهور

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان گلستان مراسم ازدواج و اهدای ١١٠ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند همچنین افتتاح اولین کارگاه تولید دستمال کاغذی نیز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، حجت الاسلام احمد صالحی در مراسم افتتاح اولین کارگاه تولید دستمال کاغذی در استان گلستان با بیان اینکه این کارگاه باهدف اشتغالزایی افتتاح شده است، اظهار کرد: همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان گلستان مراسم ازدواج و اهدای ١١٠ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند همچنین افتتاح اولین کارگاه تولید دستمال کاغذی نیز برگزار شد.

وی گفت: جوانان جویای کار، نیازمندان و افرادی که از لحاظ مسائل زندگی دارای محرومیتی هستند، می‌توانند با کمک ما و سرمایه کم، یک کارگاه کوچک با رعایت قوانین و کسب مجوزهای لازم ایجاد کنند.

وی با تقدیر از مجموعه آبشار عاطفه‌ها در شکل گیری این کارگاه و اهدای جهیزیه به نیازمندان افزود: این مجموعه خیریه در استان‌های مختلف با اهدای جهیزیه، آزادی زندانیان، ایجاد کارگاه‌ها و بکارگیری جوانان، رفع مشکلات درمانی، آموزش و سایر موارد کارهای ارزشمندی انجام داده و بار مشکلات معیشتی مردم را کم کرده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پایان بیان کرد: در کشور مجموعه‌های پای کار از قبیل موسسات مردم نهاد، خیریه و خیران وجود دارد که با همت وزارت کشور و معاونت اجتماعی ایجاد شده است.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617157

مهمترین اخبار ایران و جهان: