نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 23:12

خروش مردم بهشهر در محکومیت کودک‌کشی اسرائیل در غزه

مردم بهشهر در پی اقدام جنایتکارانه اسرائیل غاصب و کودک‌کش در بیمارستان غزه، گرد هم آمدند و این اقدام بی‌رحمانه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، مردم ولایتمدار بهشهر در پارک ملت بهشهر گرد هم آمدند و خشم و انزجار خود را در پی جنایات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل فریاد زدند.

مردم بهشهر در دفاع از زنان و کودکان مظلوم و بی‌گناه غزه که در بیمارستان المعمدانی به خاک و خون‌کشیده شدند، با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا انزجار خود را به جهانیان نشان دادند.

مردم انقلابی بهشهر با به آتش کشیدن پرچم اسرائیل حملات اسرائیل کودک‌کش را محکوم کرده و با قرائت قطعنامه‌ای هم‌نوا با مردم آزادیخواه جهان و ایران اسلامی، آزادی قدس عزیز و فلسطین را فریاد کردند.

* اسرائیل به مرگ نزدیک شد

نقدی از شهروندان بهشهری با حضور در این راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: اسرائیل هر لحظه به نابودی نزدیک می‌شود و با این کودک‌کشی به مرگ نزدیک و نزدیک تر شد.

وی افزود: ما مردم امروز با محکوم کردن اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی از همه کشورها و مردم جهان‌ می‌خواهیم که در برابر این حملات و کودک‌کشی در غزه سکوت نکنند و وارد میدان شوند.

نقدی گفت: آمدیم تا با مردم فلسطین و غزه همدردی کنیم و فتح قدس انتقام خون سردار سلیمانی است و ما آماده‌ایم تا با اشاره رهبری وارد میدان شویم.

* انتقام خون کودکان‌ مظلوم را خواهیم گرفت

قلندری دیگر شهروند بهشهری هم اظهار کرد: آمدیم خشم و انزجار خود را از اسرائیل اعلام کنیم و اینکه پشت مردم فلسطین هستیم.

وی به خبرنگار فارس گفت: امروز کودک‌کشی و کشته شدن مظلومانه در بیمارستان قابل جبران نیست.

این شهروند بهشهری خاطرنشان کرد: انتقام خون کودکان‌ مظلوم را خواهیم گرفت و باید یکپارچه تحت فرمان رهبری برای مقابله با اسرائیل متحد وارد شویم.

قلندری گفت: امروز بار دیگر با شعار کوبنده و فریاد رسای مرگ بر اسرائیل وارد میدان شدیم تا از پارک‌ملت بهشهر فریاد خود را بر سر اسرائیل غاصب آوار کنیم و امیدواریم به زودی شاهد نابودی این غده سرطانی در جهان باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543057

مهمترین اخبار ایران و جهان: