نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 09:26

پیکر یک شهید گمنام میهمان شرکت فولاد اکسین می‌شود

با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا پیکر پاک یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در اهواز تشییع می‌شود و در شرکت فولاد اکسین آرام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در آستانه سالروز وفات حضرت ام البنین(س) میهمان شهر اهواز زادگاه سردار شهید مجید سیلاوی و سردار جهادگر شهید فرید فریدنیا می‌شود.

پیکر پاک و مطهر این لاله بی‌نشان روز دوشنبه چهارم دی‌ماه سال 1402 در اهواز دیار شهید بیژن ماسوریان و شهید خالد ماموسیان تشییع می‌شود که جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در این آیین معنوی شرکت می‌کنند.

همچنین اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان سلحشور نیز در آیین تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهواز حضور می‌یابند.

پس از آنکه لاله بی‌نشان زهرایی بر دستان مردم اهواز و اهالی دیار شهید بهزاد جلیلی، شهید اردشیر زارعی و سرباز شهید مهرداد مکوندی تشییع شد حاضران در برنامه به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا با این شهید گمنام وداع می‌کنند.

قرار است پیکر پاک و مطهر این شهید والا مقام، پس از تشییع و وداع در یادمان شهید گمنام ساخته شده در شرکت فولاد اکسین خوزستان واقع در شهر اهواز آرام بگیرد.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اهواز تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در 14 نقطه از استان شهیدپرور خوزستان آرام می‌گیرند.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612857

مهمترین اخبار ایران و جهان: