نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 11:27

آغاز اعزام دانش‌آموزان کرمانی به راهیان‌نور از اول آذرماه

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان گفت: از اول آذرماه، اعزام به راهیان‌نور در کرمان آغاز می‌شود و دانش‌آموزان کرمانی در گردهمایی بزرگ دانش‌آموزان با رئیس جمهور در مناطق جنگی کشور شرکت می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی صبح امروز در نشست تبیینی معاونان مدارس شهر کرمان با معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در محل سالن همایش‌های دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: از اول آذرماه اعزام به راهیان‌نور در کرمان آغاز می‌شود و حضور فعال عوامل اجرایی حاضر در مدرسه می‌تواند به شکوه آن بیفزایید.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان عنوان کرد: در مناطق راهیان‌نور یک گردهمایی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود که دانش‌آموزان و برخی عوامل مدرسه و اداره کل هم در آن حضور دارند.

وی ابراز داشت: سال گذشته بین ۳ استانی بودیم که در زمینه راهیان‌نور تقدیر شدیم، این زحمات همکاران ما بود که به رتبه خوبی در کشور انجامید.

رضایی از کسب ۵ رتبه تک رقمی در کنکور امسال توسط دانش‌آموزان کرمانی سخن گفت و ابراز داشت: این اتفاق برای اولین بار در تاریخ آموزش‌وپرورش استان است.

وی ابراز داشت: ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی مدارس به کرمان اختصاص داده شده است که در این زمینه تا حدود زیادی خوب پیش رفته‌ایم.

رضایی از افتتاح بزرگترین پروژه آموزشی در کرمان خبر داد و گفت: پروژه سردار سلیمانی با ۴۲ کلاس درس به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و مشکلات شهر را در این زمینه کم می‌کند.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578457

مهمترین اخبار ایران و جهان: