نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 01:16

13 آبان تقطه عطف و آغاز رسمی مبارزه ملت با حکومت پهلوی است

جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله 13 آبان، اعلام کرد: 13 آبان 1343 نقطه آغاز رسمی و علنی مبارزه روحانیت معظم و مردم قهرمان ایران با حکومت پهلوی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله 13 آبان، اعلام کرد: 13 آبان 1343 نقطه آغاز رسمی و علنی مبارزه روحانیت معظم و مردم قهرمان ایران با حکومت پهلوی است.

در این بیانیه با بیان اینکه در طول تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی روزها و حوادث ماندگار و بی‌بدیلی در تقویم غرورآفرین آن ثبت شده است، آمده است: یکی از این روزها یوم‌الله 13 آبان است. در بیانیه جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه 13 آبان شاهد اتفاقات و رخدادهایی است که هر کدام از آنها به‌تنهایی برای تثبیت و استواری نظام مقدس اسلامی کافی است، آمده است: تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی، کشتار دانش‌آموزان مبارز و معترض به حکومت طاغوتی و پهلوی توسط عمال آن رژیم و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام از جمله حوادث مهم این روز است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اتفاقات این روزهای سرزمین‌های اشغالی و موفقیت رزمندگان سلحشور محور مقاومت در جبهه فلسطین در شکست ترمیم‌ناپذیر رژیم کودک کُش صهیونیستی آمده است: از خدای متعال پیروزی رزمندگان سلحشور محور مقاومت در جبهه مبارزه با استکبار جهانی و اَیادی دست‌نشانده آن یعنی رژیم جعلی و کودک‌کُش صهیونیستی را از خدای متعال مسئلت می‌کند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560157

مهمترین اخبار ایران و جهان: