نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 10:37

تفکر بسیجی در دنیا ظهور و بروز کرده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دنیا در آستانه تحول بزرگی قرار گرفته؛ تفکر بسیجی و جبهه مقاومت با نفوذ در جاهای مختلف دنیا مقدمه‌ساز شکل‌گیری دین مبین اسلامی خواهد شد.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به وضعیت فلسطین، از تحقق وعده‌های صادقین امامین انقلاب درخصوص نابودی اسرائیل سخن گفت.

وی اظهار کرد: مقام معظم راهبری فرمودند؛ در چند سال آینده چیزی به نام اسرائیل نخواهد ماند؛ این حمله وحشیانه صهیونیست به فلسطین، شهید کردن کودکان و زنان بی‌گناه ذلت و خواری این رژیم جعلی را نشان می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: اسرائیل در حال حاضر در گردآبی فرود رفته که در حال غرق شدن است، برای اینکه غرق نشود دست به هرکاری می‌زند. این کشتار وحشیانه مردم فلسطین نشان از عجز و ناتوانی آن‌ها دارد و روز به روز به نابودی خود نزدیک می‌شوند. در آینده نزدیک پیروزی حق بر باطل را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در سبد تحول بنیادی باید دانش‌آموزانی در تراز جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم و آن‌ها را به مراتبی از حیات طیبه برسانیم که مقدم‌‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم.

وی گفت: دنیا در آستانه تحول بزرگی قرار گرفته؛ تفکر بسیجی و جبهه مقاومت با نفوذ در جاهای مختلف دنیا مقدمه‌ساز شکل‌گیری دین مبین اسلامی خواهد شد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597613

مهمترین اخبار ایران و جهان: