نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 11:25

بذرپاش: ۱۷۰۰ واحد مسکونی در البرز احداث می‌شود

وزیر راه و‌شهرسازی گفت: ۱۷۰۰ واحد عملیات اجرایی در استان آغاز و یک زمینی در کنار شهر مهستان الحاق شده که عملیات اجرایی ان نیز شروع می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد بذرپاش،‌ وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه بازدید از بزرگراه شمالی که با حضور رئیس جمهور انجام شد، اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های بسیار مهم بزرگراه شمالی به طول ۷/۶دهم از کنار گذر شمالی شهر کرج در راستای کریدورشرقی وغربی است.

وزیر راه و شهرسازی ا ظهار کرد: این کنار گذر سبب کاهش گره ترافیکی زیادی در شهر می شود.

وی افزود: پل b1 یکی از پل های بسیار بزرگی در کشور محسوب می شود که از کارهای خوب مهندسین ایرانی است که تا سال اینده این پروژه به بهره برداری می رسد.

بذرپاش با بیان اینکه در شهرستان مهستان ( هشتگرد سابق) حدود ۳ هزار و ۴۰۰ مسکن مهر باقی مانده است که امروز حدود ۹۰۰ عدد دیگر تحویل داده شده و مابقی آن را سعی می کنیم تا پایان سال به اتمام برسانیم، خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۲ هزار واحد مسکن درحوزه بافت فرسوده و هزار و صد واحد واحد روستایی تحویل نردم می شود.

وزیر راه و‌شهرسازی ادامه داد: ۱۷۰۰ واحد عملیات اجرایی در استان آغاز و یک زمینی در کنار شهر مهستان الحاق شده که عملیات اجرایی آن نیز شروع می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597657

مهمترین اخبار ایران و جهان: