نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 11:20

گشایش نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در دانشگاه صنعتی اصفهان

نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صبح امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان گشایش یافت.

علی جباری، مسؤول نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت:نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با هدف تبیین توانمندی‌های جوانان ایرانی برپا و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و ابرپروژه‌های انجام شده توسط جوانان ایرانی به دانشجویان ارائه شده است. 

وی افزود: با توجه به سیاه‌نمایی‌هایی بین دانشجویان که گفته می‌شود هیچ کاری در کشور انجام نشده و همه پیمانکاران خارجی هستند و تاکید مقام معظم رهبری بر خلأ موجود بین صنعت و دانشگاه، این نمایشگاه چندین سال در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

جباری ادامه داد: دانشگاه‌های صنعتی شریف، علم و صنعت، امیرکبیر، تهران، تبریز، فردوسی مشهد، تمام فرودگاه‌های کشور تاکنون میزبان این نمایشگاه بوده‌اند که در آن فعالیت‌ها و ابرپروژه‌های انجام شده توسط جوانان ایرانی در معرض دید دانشجویان و سایر اقشار مردم قرار گرفته است.

مسؤول نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به حضور حوزه‌های تخصصی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در این نمایشگاه عنوان کرد: هلدینگ‌ها و حوزه‌های تخصصی راه و شهرسازی، نفت، گاز، پتروشیمی، دریایی، نیرو، کشاورزی، صنعت و معدن، ارتباطات، فناوری و اطلاعات، محرومیت‌زدایی و پژوهشکده در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: در غرفه انتشارات نیز ۲۲۰ کتاب تخصصی شامل روش اجرای پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ارائه شده است.

جباری در ارتباط با غرفه ارتباط صنعت با نخبگان عنوان کرد: در این غرفه خدمات جذب سرباز، پروژه‌های کسر خدمت و جذب نخبگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مدت برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: حدود ۵ کارگاه آموزشی با عناوین بتن پارچه‌ای، موج‌شکن و انتقال آب از شد کرخه توسط اساتید دانشگاه و مدیران پروژه‌های انجام شده در دانشگاه صنعتی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه از ششم تا دهم آبان ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان دایر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552713

مهمترین اخبار ایران و جهان: