نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 13:20

مجموعه فرهنگی «دین و زندگی» با اعتبار هزار میلیاردی در قم احداث می‌شود

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی دین و زندگی با اعتبار 1000 میلیارد ریالی در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی رمضانی در گفت‌وگویی خبری، با اشاره به احداث مجموعه فرهنگی دین و دنیا در بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: این پروژه با مشارکت شهرداری قم در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع با کاربری‌های مختلف احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه بلوار پیامبر اعظم(ص) یک محور آیینی و با کاربری‌های گوناگون است، مطرح کرد: این مجموعه فرهنگی با 30 هزار مترمربع کاربری موزه، مسجد، اماکن فرهنگی و پارکینگ احداث خواهد شد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم حجم سرمایه‌گذاری در این مجموعه فرهنگی را هزار میلیارد ریال دانست و افزود: طبق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده، قرار است این مجموعه فرهنگی در کمتر از سه سال به بهره‌برداری برسد.

وی از پیش‌بینی 5 قطعه زمین برای کاربری فرهنگی و باغ‌موزه در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: این اماکن فرهنگی در حوزه‌های مختلف ایثار و شهادت، اعتکاف و... بوده که بعد از تأیید نقشه‌ها و تصویب شورای اسلامی شهر اجرایی می‌شود.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539757

مهمترین اخبار ایران و جهان: