نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 14:50

امام جمعه خلخال: رژیم غاصب صهیونیستی، ماهیت ظالمانه خود را به نمایش گذاشت

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: رژیم غاصب صهیونیستی، ماهیت اصلی و ظالمانه خود را در حوادث اخیر غزه به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی خطیب نماز جمعه خلخال با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین اظهار کرد: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با جنایت خود در غزه، ماهیت استکباری و ظالمانه خود را به نمایش گذاشت.

وی افزود: چهره اصلی و ظالمانه این رژیم جعلی و کودک‌کش و هم‌پیمانانش در تمام دنیا برای همه انسان‌ها آشکار شده است.

حضرت فاطمه (س) الگویی تمام عیار برای جامعه اسلامی است

امام جمعه خلخال با تسلیت ایام شهادت و حزن و اندوه صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی تمام عیار برای جامعه اسلامی در حمایت از دین مبین اسلام است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال  با اشاره به روز حمل و نقل  از دست‌اندرکاران حوزه حمل و‌نقل کالا و مسافر قدردانی و بر حل مشکلات  این قشر تاکید کرد.

وی هم‌چنین به  اشاره سالروز شهادت شهید مفتح و نام‌گذاری این روز به عنوان روز حوزه و دانشگاه اشاره و گفت: نیاز امروز جامعه حوزه و دانشگاه بسیار مورد توجه بوده چراکه فرهنگ‌سازی دینی و تربیتی بر عهده حوزه و دانشگاه است.

حجت الاسلام کریم اسدی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو و شب یلدا گفت: در فرهنگ کشورمان و‌ منطقه خلخال مرسوم  است که در این ایام، صله ارحام و دیدار از بزرگان خانواده و اقوام انجام می‌گیرد و قطعا در آیات و روایات اسلامی بیشترین سفارش برای انجام صله ارحام شده است.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605557

مهمترین اخبار ایران و جهان: