نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 20:16

جذب پزشکان متخصص جدید در شبکه بهداشت و درمان بردسکن

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: با پیگیری های به عمل آمده و بنا بر نیاز شهرستان با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی مشهد 7 پزشک متخصص جدید به این شهرستان اختصاص یافت.

حسین امامیان  در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن  اظهار کرد: پزشکان متخصص هر روز در محل کلینیک تخصصی بیمارستان ولی عصر (عج) آماده ارائه خدمت و ویزیت بیماران می باشند.

امامیان ضمن افزود: پزشکان متخصص در رشته های مغز و اعصاب ، قلب ، عفونی ، اطفال،  سونوگرافی ، جراحی عمومی و بی هوشی به جمع پزشکان متخصص افزوده شده است وآماده ارائه خدمات به بیماران سطح شهرستان ونیز بیرون از شهرستان که  اعزام می شوند ، است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اظهار داشت ، با جذب ۷ متخصص جدید تعداد متخصصین این شبکه به ۲۲ نفر افزایش یافت.

وی به تعداد متخصصین و رشته های تخصصی اشاره نمود و گفت:  هم اکنون سه متخصص داخلی ، سه متخصص زنان و زایمان ، سه متخصص اطفال ، دو متخصص قلب ، دو متخصص جراحی عمومی ، دو متخصص سونوگرافی و رادیولوژی، دو متخصص بی هوشی ، یک‌متخصص ارتوپدی،یک متخصص چشم پزشکی،یک متخصص پاتولوژی ، یک‌متخصص مغز و اعصاب و یک‌ متخصص بیماری های عفونی در حال ارائه خدمات می باشند.

وی اظهار امیدواری نمود که با پیگیری های صورت گرفته شاهد جذب پزشکان جدید دیگر در شهرستان باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان همچنین از جذب سه پزشک عمومی جهت اورژانس بیمارستان ولی عصر (عج) خبر داد و گفت:  این تعداد پزشک نیز در بیمارستان مشغول به خدمت گردیدند. 

امامیان پیگیری های فرماندار شهرستان و مساعدت دانشگاه را ستود واعلام کرد:  بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن تنها بیمارستان منطقه  با توجه به محورهای مختلف منطقه است که با سبزوار ۱۲۰ کیلومتر، طبس ۳۰۰ کیلومتر، کاشمر وتربت به ترتیب ۵۰ و۱۲۰کیلومتر وبا بجستان وگناباد نیز هریک ۸۵ تا ۱۲۵ کیلومتر فاصله را دارند.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615913

مهمترین اخبار ایران و جهان: