نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 16:07

تامین زمین برای ساخت فضای آموزشی در طرح مسکن ملی

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز برای ساخت فضای آموزشی در زنجان تعیین شده و ساخت دو مدرسه در سایت کوی زنگان از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بعد از ظهر امروز در جلسه احداث مدارس در پروژه‌های نهضت ملی مسکن که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش  استان علی اسماعیلی و مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان حمید اسلامی در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به ساخت مدارس در سایت‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان بسیار تاکید دارد و برنامه‌ریزی لازم را کرده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ساخت دو مدرسه در سایت کوی زنگان در شهر زنجان آغاز شده است، ادامه داد: ساخت این دو مدرسه در شهر زنجان از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است و همچنین برای احداث مدرسه در سایت کوی زیتون هم برنامه‌ریزی لازم انجام شده است. 

وی با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز برای ساخت فضای آموزشی در زنجان تعیین شده است، گفت: همچنین ساخت مدرسه در سایت کوی مهرآرا و کوی خرداد هم در دست برنامه‌ریزی است.

اسماعیلی تصریح کرد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز توجه زیادی به تخصیص سرانه‌های عمومی شده است.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603913

مهمترین اخبار ایران و جهان: