نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 09:29

افزایش حس اعتماد جامعه به نظام از مهم‌ترین دستاوردهای جهاد تبیین است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزایش حس اعتماد جامعه به نظام را از مهم‌ترین دستاوردهای جهاد تبیین عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد پیشکاری صبح امروز در ششمین نشست تخصصی ستاد استانی امیدآفرینی و جهاد تبیین و چهارمین جلسه کارگروه اندیشه‌ورز اداره‌کل کار استان که با حضور معاون سیاسی سپاه بیت المقدس استان، مدیران عضو شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در کردستان و نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی برگزار شد، اظهار کرد: امروزه دشمنان انقلاب و اسلام با جنگ ترکیبی و با توطئه و حیله قصد بر هم زدن آرامش و آسایش مردم را دارند و با تمام توان در راستای ترویج ناامیدی، یاس و بی‌اعتمادی و ناکارآمدی در میان مردم ایران تلاش می‌کنند که جهاد تبیین بهترین ابزار برای خنثی کردن این تلاش‌ها و توطئه‌های دشمن است.

وی نقش روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها را در جهاد تبیین، نقشی با اهمیت و خنثی‌کننده ترفند دشمنان عنوان کرد و گفت: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم و پل ارتباط بین مردم و مسئولان می‌توانند سربازان خط مقدم در جهاد تبیین و نقطه مقابله با تحریف، تخریب و ناامید آفرینی دشمنان باشند.

پیشکاری مدیران ادارات تابعه وزارت کار در کردستان را مخاطب قرار داد و گفت: رهبر انقلاب جهاد تبیین را وظیفه همه و خصوصا مدیران را موظف‌تر نسبت به بقیه دانسته‌اند و این بدین جهت است که مدیران هم تریبون‌هایی در اختیار دارند که می‌توانند برای تبیین مسائل از آن بهره ببرند و هم به لحاظ مسئولیتی که بر عهده دارند باید پاسخگو باشند، فلذا جهاد تبیین برای مدیران یک تکلیف و وظیفه شرعی و غیر قابل ترک است.

پیشکاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در راستای جهاد تبیین از ابتدای امسال تاکنون ۲۴۰ خبر در حوزه‌های مختلف اداره کل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی بر روی سایت اداره‌کل، خبرگزاری‌ها و در فضای مجازی منتشر شده است، اظهار داشت: در همین راستا ۲۱ برنامه تبیین سیاست‌ها، اهداف و عملکرد این اداره کل در سیمای استان و ۳ مورد در صدای مرکز کردستان بر روی آنتن رفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با اشاره به بیش از  ۱۸۰ مصاحبه مطبوعاتی از ابتدای سالجاری تاکنون، گفت: برپایی میز های خدمت و ارتباطات مردمی، بازدید از کارگاه ها و کارخانجات استان و تشریح عملکرد اداره کل کار استان در خطبه های نماز جمعه از جمله مهمترین اقدامات این اداره کل در راستای جهاد تبیین بوده است.

پیشکاری با بیان اینکه در دولت سیزدهم خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های کشاورزی، عمران، اقتصادی، آب و... در استان به مدیریت استاندار کردستان انجام شده است، به انتقال آب شرب سد آزاد به شهرستان سنندج اشاره کرد و آن را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم دانست.

وی گشاده‌رویی، برخورد محترمانه و خدمت صادقانه با مراجعین را از اولویت های وزارت کار و ادارات تابعه این وزارتخانه در استان خواند و با بیان اینکه تلاش شبانه‌روزی برای رفاه و آسایش مردم از مهمترین اولویت‌ها و وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، با اشاره به جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، از ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه وزارت کار در کردستان خواست با امید آفرینی و ایجاد شور و شعف در جامعه، خدمات نظام و دولت را برای مردم تبیین، و خدمات ارزنده ادارات و دستگاه‌های خود را اطلاع‌رسانی نمایند.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603257

مهمترین اخبار ایران و جهان: