نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 09:20

تشییع شهدای گمنام در اهواز

پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در اهواز تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با ایام فاطمیه سالروز شهادت مظلومانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز تشییع می‌شود.

این برنامه روز شنبه 25 آذرماه سال 1402 از ساعت 12:30 آغاز می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در این برنامه معنوی شرکت می‌کنند.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان واقع در اهواز، کیانپارس، خیابان موحدین برگزار می‌شود که جمعی از مسؤولان محلی و استانی در این آیین حضور می‌یابند.

حجت‌الاسلام میراحمدرضا مرادحاجتی استاد حوزه و دانشگاه در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در جمع اهالی دیار شهید بیژن ماسوریان و شهید خالد ماموسیان سخنرانی می‌کند.

همچنین در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس مداح اهل بیت عصمت و طهارت بهنام منصوری در جمع مردم اهواز و همشهریان شهید یونس هویزه‌راکی به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

این شهدای گمنام از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در خوزستان تشییع می‌شوند و در 14 نقطه از این استان شهیدپرور آرام می‌گیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604457

مهمترین اخبار ایران و جهان: