نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 15:06

1500 راننده غیرمجاز در سرویس مدارس تبریز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از شناسایی فعالیت یک هزار و 500 راننده به صورت غیرمجاز در سرویس مدارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عبدالرحیم قاصدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از تایید صلاحیت‌های فردی و خودرویی رانندگان بیش از ۲ هزار دستگاه خودرو توسط مراجع ذیصلاح، برچسب و مجوز فعالیت آنها جهت ارائه سرویس ایاب و ذهاب برای دانش آموزان صادر شد.

وی افزود: مدارک حدود ۱۵۰۰ نفر راننده دیگر نیز که به صورت غیر مجاز فعالیت می کردند توسط گشت های خودروئی و بازرسان سازمان دریافت و جهت طی مراحل قانونی به مسئولان مربوطه تحویل داده شده است.

قاصدی گفت: از ابتدای مهر ماه سال‌جاری، گشت‌های تلفیقی با حضور بازرسان سازمان تاکسیرانی و نمایندگانی از آموزش و پروش و پلیس راهور نحوه ارائه سرویس ایاب و ذهاب برای دانش آموزان مدارس نواحی پنجگانه آموزش و پرورش را رصد می کنند و این امر تا بررسی سرویس های تمامی مدارس ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به همکاری تعداد ۳۷ شرکت حمل ونقل درون شهری در ارائه سرویس مدارس افزود: این شرکت ها در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند)  ثبت نام کرده و پس از طی مراحل لازم مجاز به عقد قرارداد با مدارس و معرفی خودرو برای بررسی صلاحیت و صدور برچسب و مجوز فعالیت به عنوان سرویس مدرسه گردیده اند.  

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز، نظارت بر نحوه فعالیت خودروهای سرویس مدارس از طریق گشتهای تلفیقی تداوم خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603813

مهمترین اخبار ایران و جهان: