نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 23:58

آسفالت ۲۸۴کیلومتر از معابر روستایی استان بوشهر

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در دو سال اخیر دومیلیون و ۲۷۴هزار و ۶۵۱ مترمربع معادل ۲۸۴ کیلومتر از معابر روستاهای استان بوشهر آسفالت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، علی افرند معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر عصر امروز در بازدید از روستاهای شهرستان دشتستان با اشاره به اقدامات مؤثر بنیاد مسکن جهت تحول‌آفرینی در سطح روستاها، اظهار داشت: در ۴۱ روستای شهرستان دشتستان با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان و از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها، معابر روستاها آسفالت شده است.

وی افزود: در دو سال اخیر ۶۴۴هزار و ۱۵۰ مترمربع معادل ۸۱ کیلومتر از معابر روستاهای شهرستان دشتستان آسفالت شده است.

افرند، با بیان اینکه توسعه مناطق روستایی در دستور کار بنیاد مسکن است، افزود: اجرای پروژه‌های مهم عمرانی و توجه ویژه به زیرساخت‌ها می‌تواند عامل توسعه روستا و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در سال دو سال اخیر با اعتبار۱۴۶ میلیارد تومان و در ۲۴۴ روستا از محل اعتبارات قیر رایگان با مشارکت دهیاری‌ها، دومیلیون و ۲۷۴ هزار و ۶۵۱ متر مربع معادل ۲۸۴ کیلومتر از معابر روستاهای استان آسفالت شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584557

مهمترین اخبار ایران و جهان: