نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 16:47

فعالیت ۲ بیمارستان دیگر در غزه متوقف شد

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که بر اثر حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بخش‌هایی از بیمارستان اروپایی غزه و بیمارستان صحرایی امارات در جاده صلاح الدین آسیب دیده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین امروز، سه‌شنبه ۱۷ اکتبر اعلام کرد که بخش‌هایی از بیمارستان اروپایی غزه و بیمارستان صحرایی امارات در آنجا بر اثر بمباران ورودی بیمارستان غزه در جاده صلاح الدین توسط ارتش رژیم صهیونیستی آسیب دیده است.

براساس گزارش شبکه خبری «روسیا الیوم»، «اشرف القدره»، سخنگوی این وزارتخانه، پیش از این اعلام کرده بود که برخی از بخش‌ها و خدمات بیمارستان الصداقه ترکیه کار خود را متوقف کرده است؛ این تنها بیمارستان تخصصی انکولوژی در نوار غزه است و هم‌اکنون جان صدها بیمار سرطانی تهدید می‌شود.

دفتر رسانه‌ای وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: «در ساعات آتی به دلیل اتمام سوخت، دارو و مواد مصرفی پزشکی، خدمات بیمارستانی و درمانی به صورت اجباری متوقف خواهند شد».

با تداوم بمباران هوایی غزه توسط جنگنده‌های رژیم اشغالگر در یازدهمین روز از درگیری‌ها، رسانه‌های صبح امروز اط هدف قرارگرفتن کادر امدادرسانی غزه توسط ارتش صهیونست‌ها خبر داده و گزارش دادند: افراد زیادی در زیر آوار ساختمان‌های ویران شده و در میانه کمبود شدید تجهیزات آمبولانس گرفتار شده‌اند.

 وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که شمار تلفات بمباران مداوم رژیم صهیونیستی به بیش از ۲۸۰۰ شهید و بیش از ۱۱۰۰۰ زخمی با جراحات مختلف رسیده است. در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی نزدیک به ۱۰۰۰ کودک و ۷۰۰ زن شهید و بیش از ۲۰۰۰ کودک و ۱۴۰۰ زن با جراحات مختلف زخمی شدند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541213

مهمترین اخبار ایران و جهان: