نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 07:27

رئیس‌جمهور وارد یاسوج شد

آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان دقایقی پیش وارد یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، صبح امروز، دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲، با استقبال نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای یاسوج، وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.

کهگیلویه و بویراحمد ششمین مقصد رئیس جمهور در دور دوم سفرهای استانی بوده و این سفر، دومین سفر رئیس‌جمهور به این استان است.

این سفر دو روزه رئیسی و اعضای هیات دولت به یاسوج، به‌منظور پیگیری مصوبات سفر سال گذشته و افتتاح طرح‌های به اتمام رسیده در یک‌سال گذشته انجام می‌گیرد.

در این سفر با حضور رئیس‌جمهور؛ پتروشیمی گچساران، سد چمشیر گچساران، جاده پاتاوه به دهدشت، بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمئی افتتاح خواهد شد.

دیدار مردمی با مردم شهر یاسوج و مردم شهرستان بهمئی، شرکت در جلسه سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شرکت در شورای اداری استان در تالار دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج و در نهایت شرکت در نشست خبری مهمترین برنامه‌های رییس جمهور در این سفر دو روزه است.

 در این سفر چندین طرح مهم به طور همزمان افتتاح و کلنگ‌زنی می شوند که می‌توان کلنگ‌زنی سایت نهضت ملی مسکن با ۱۰ هزار واحد مسکونی و آغاز فعالیت کارخانه قند یاسوج پس از بازسازی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  و چندین طرح مهم دیگر اشاره کرد.

وزرای کشور، نفت، راه و شهرسازی، صنعت‌، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی، معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1364713

مهمترین اخبار ایران و جهان: