نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 14:21

اشتغال پایدار و رفع بیکاری اولویت‌ مدیریت ارشد استان بوشهر است

بوشهر- مدیر کل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر گفت:‌ اشتغال پایدار و رفع بیکاری از اولویت‌های مدیریت ارشد استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام حیدریه در بازدید از بانک‌های استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری از اولویت‌های مدیریت ارشد استان است و اقدامات متنوعی در این راستا صورت گرفته که پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و تبصره ۱۶ و ۱۸ از این راهکارهاست.

وی خاطر نشان کرد: در بازدید از بانک‌ها در خصوص مسائل و موضوعات مربوطه از جمله آخرین وضعیت اجرای تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱، تسهیلات مصوب شده در دور دوم سفر ریاست جمهوری و… با مدیران و کارشناسان بانک به بحث و بررسی پرداختیم.

حیدریه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و پرسنل مجموعه بانک‌ها در زمینه خدمات رسانی به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد، رعایت دقیق بخشنامه‌های بانک مرکزی در خصوص اخذ تأمین و وثایق و اجرایی کردن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را خواستار شد.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت در راستای تحقق شعار سال، نقش سیستم بانکی را در هر دو وجه مربوطه یعنی رشد تولید و مهار تورم، بسیار اساسی دانست، به‌طوری‌که با پرداخت تسهیلات و حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان، در اجرایی کردن وجه اول و با نظارت دقیق و محاسبات کارشناسی و جلوگیری از انحراف در اجرای طرح‌های سرمایه گذاری، در اجرایی شدن وجه دوم شعار سال نیز مؤثر خواهند بود.

مدیر کل سرمایه گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر گفت: بانک سپه با پرداخت بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات، موفق به جذب حدود ۹۰ درصدی منابع ابلاغی جز ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1405457

مهمترین اخبار ایران و جهان: