نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 02:41

لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

خرم‌آباد - معاون عمرانی استانداری لرستان بر لزوم آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) در این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا دالوند روز شنبه در جلسه بررسی زیرساخت‌های ستاد اربعین با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم در ایام اربعین بیشتر بر اساس خلوص نیت و باورهای دینی و مذهبی است، اظهار کرد: مرز مهران پرترددترین مسیر زائرین به کربلاست که می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای معرفی فرهنگ و ظرفیت‌های لرستان باشد.

وی بر لزوم آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی در واقعه عظیم اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: مواکب و جایگاه‌های زائرین در ورودی و خروجی شهرهای استان کنترل و تمامی امکانات لازم در اختیار زائرین قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، عنوان کرد: به‌منظور جلوگیری از حوادث، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل استان مسائل ایمنی راه‌ها را کنترل کند تا در این ایام هم‌وطنان عزیز با مشکلی مواجه نشوند.

دالوند، ادامه داد: همچنین راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کنترل کند تا زائرانی که از وسایل عمومی استفاده می‌کنند در مسیر برگشت با مشکل تردد و کمبود وسایل نقلیه عمومی مواجه نشوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1439113

مهمترین اخبار ایران و جهان: