نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 10:51

واحدهای مسکن مهر سمنان ایمن‌سازی شود

رئیس کل دادگستری استان سمنان بر لزوم ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان‌های مسکن مهر سمنان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفرعبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان از بلوک‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان بازدیدی چندساعته داشت و پای درد و دل‌های اهالی این منطقه نشست.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: صیانت از جان و مال مردم وظیفه تمام مسؤولان استان سمنان است و باید به‌درستی و با احصای شرایط لازم درصدد حفظ و تأمین آن برآمد.

عبداللهی ادامه داد: دستگاه قضائی استان سمنان موضوع بلوک‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان که مقاوم‌سازی و ایمنی بناهای آن دچار آسیب شده را به دستگاه‌های مسؤول تذکر داده و به دنبال قول و وعده‌های بدون نتیجه به مردم نیست، بلکه وقتی به موضوعی ورود می‌کند، با بسیج نهادهای مسؤول قصد رفع مشکلات را دارد.

وی در این بازدید با دعوت از معاون عمرانی استاندار سمنان متذکر شد: دادگستری استان سمنان در این موضوع مهم وظیفه نظارتی دارد و سعی می‌کند تا به بهترین وجه ممکن رفع مسائل را پیگیری کند؛ اما مقامات مسؤول باید به دغدغه اهالی این منطقه جامه عمل پوشانده و هرچه زودتر ایمن‌سازی این مجموعه را فراهم آورند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: مسؤولان استانی چنانچه نیازمند منابع مالی از طریق کسب اعتبارات در سطح ملی هستند، ضمن استماع پیشنهاد‌های مالکان اقدام کرده و نتایج حاصله را به سمع و نظر اهالی آن منطقه برسانند و مالکان هم برای رفع این مشکل نهایت همکاری و حمایت را مورد توجه قرار دهند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425257

مهمترین اخبار ایران و جهان: