نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 08:24

توسعه بدون مطالبه گری خبرنگاران ممکن نیست

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:رشد و توسعه همه‌جانبه جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در مطالبه گری از مسئولین و آگاهی‌رسانی مطلوب و مؤثر به مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران  سرهنگ سید حمزه محقق زاده در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: جا دارد از زحمات خبرنگاران تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تشکر و قدر دانی کرد.

وی بیان کرد: رشد و توسعه همه‌جانبه جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در مطالبه گری از مسئولین و آگاهی‌رسانی مطلوب و مؤثر به مردم است.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: خبرنگاران به‌عنوان راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشان عرصه اطلاع‌رسانی باید ضمن در نظر گرفتن عدالت و صداقت در اخبار رسانی و رعایت اصل بی‌طرفی، تمام واقعیات مفید و مؤثر را در اختیار جامعه قرار دهند.

محقق زاده عنوان کرد: صیانت از آرمان های انقلاب  و همچنین بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در مسیر جهاد تبیین از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران به شمار می‌رود.

وی گفت: امروز شیوه و جبهه جنگ تغییریافته و دشمنان با جنگ نرم و تهدیدات هوشمند به میدان کارزار آمده‌اند.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: نقش‌آفرینی خبرنگاران و اصحاب رسانه در عرصه مقابله با تهدیدات فرهنگی نهم و تاثیرگذار است.

 محقق زاده بیان کرد: همان‌طور که اقشار مختلف جامعه باید برای مقابله با انواع ترفندها و توطئه‌های دشمنان با توجه به عرصه فعالیتشان نقش‌آفرین باشند.

وی افزود: خبرنگاران نیز باید در عرصه اطلاع‌رسانی مفید به ایفای نقش بپردازند که نیاز است بیشتر، هدفمندتر و با برنامه‌تر وارد میدان عمل شوند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اضافه کرد: وقتی کلیپ های ناگفته از شهید ححجی را میبینیم مشاهده می شود اینها پر از درس برای همه ما می باشد.

محقق زاده ادامه داد: شهدای ما کسانی هستندکه زندگی و ارامش خود را فدای مردم و ناموس و ایران اسلامی می کنند.

وی با اشاره به اینکه جا دارد یاد و خاطره تنها شهید مدافع حرم شهید اورنگ را گرامی بداریم گفت: خبرنگاری شغل سختی است که باید خود را از امواجی که گاهی به وجود می آید محافطت کند،خبرنگاران می توانند اخبار را بدور از هر گونه وابستگی حزبی و جناحی و حقیقی را اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: امسال انتخابات مهم رابش رو داریم، این انتخابات حساس است زیرا عمق وجود و لحظه لحظه عمر جمهوری اسلامی حساس است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: رسانه ها باید به دور از هر گونه مسائل دنیوی فواید را برای مردم ببیند و به دور از هر گونه غرض ورزی خبر را درج کنند.

در پایان خبرنگاران به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود در حوزه اطلاع‌رسانی پرداختند و از آنها تجلیل شد.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435057

مهمترین اخبار ایران و جهان: