نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 19:42

احمد امیرآبادی: تصمیم‌گیری‌های متزلزل در حوزه حجاب موجب اختلاف در جامعه است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در خصوص لایحه حجاب و عفاف گفت: باید راهبرد خود را در خصوص حجاب به صورت شفاف مشخص کنیم، تزلزل در تصمیم‌گیری‌ها و اظهارنظرها در حوزه حجاب و عفاف مردم را متزلزل کرده است، ما در حوزه حجاب کم کاری و طرف مقابل خوب کار کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با خبرنگاران استان، با بیان اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به دنبال تعیین تکلیف پروژه‌های مهم قم از جمله، منوریل، مترو و فرودگاه قم خواهیم بود، اظهار کرد: به هیچ عنوان حذف خط دوم مترو قم را نمی‌پذیریم.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند، عنوان کرد: رسانه باید مستقل، آزاد و منصف باشد و ما هم تلاش می‌کنیم تا از این رسانه‌ها حمایت کنیم. وزارت ارشاد هم باید از رسانه‌های فعال، منتقد و منصف که به مشکلات مردم بیشتر توجه دارند حمایت کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکل مسکن خبرنگاران استان قم بنده آمادگی خود را اعلام می‌کنم که در این راستا مجموعه‌ای همانند خانه مطبوعات باید وارد میدان شود و زمینی را تحویل بگیرد تا کار ساخت واحدها توسط این مجموعه دنبال شود.

وی ادامه داد: در برنامه هفتم باید دولت را مکلف کنیم که تا سال سوم برنامه طرح طبقه‌بندی مشاغل خبرنگاران را به تصویب هیأت وزیران برساند.

امیرآبادی گفت: واگذاری ساختمان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به معاونت بین‌الملل وزارت ارشاد کار اشتباهی بوده است درحالی که گروه‌های مرتبط با ارشاد همانند رسانه‌ها جایی برای فعالیت ندارند و در استفاده از این ساختمان در اولویت هستند.

وی در خصوص لایحه حجاب و عفاف گفت: باید راهبرد خود را در خصوص حجاب به صورت شفاف مشخص کنیم، تزلزل در تصمیم‌گیری‌ها و اظهارنظرها در حوزه حجاب و عفاف مردم را متزلزل کرده است، ما در حوزه حجاب کم کاری و طرف مقابل خوب کار کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر اینکه هزار هکتار زمین بدون استفاده در پردیسان در سیطره مجموعه‌های مختلف است، ادامه داد: دانشگاه حضرت معصومه(س) 150 هکتار زمین در اختیار دارد و حداقل باید 100 هکتار از این مساحت به مسکن ملی اختصاص یابد و ما هم نسبت به این موضوع پافشاری داریم، رئیس جمهور هم در سفر به قم بر آزادسازی این هزار هکتار دستور داد اما برخی برای تحقق این هدف همراهی نکردند، البته یک دستوری هم در قم صادر کردند که می‌تواند در مسیر این آزادسازی مانع ایجاد کند که تا به امروز این دستور اجرایی نشده است.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436113

مهمترین اخبار ایران و جهان: