نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 13:07

فرمانده کل ارتش مطرح کرد: پیچیدگی تهدیدات دشمن برای ضربه زدن به کشور

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در شرایط کنونی تهدیدات دشمنان ضد نظام اسلامی پیچیده‌تر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی امروز در بازدید از تیپ مخصوص ۲۵ واکنش سریع ارتش مستقر در تبریز افزود: با توجه به پیچیدگی تهدیدات دشمنان، همواره آمادگی خود را در یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتقا داده ایم و امیدواریم با ارزیابی‌های امروز در آذربایجان شرقی به نتایج مطلوبی در این رابطه برسیم.

وی ارزیابی رزمی _ عملیاتی تیپ مخصوص ۲۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش در تبریز را یکی از اهداف مهم سفر خود به آذربایجان شرقی همراه رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد و گفت: یگان‌های عملیاتی از روحیه و آمادگی بالایی برخوردارند، اما ما به این مرحله راضی نیستیم و هر لحظه در حال ارتقای توانمندی‌های خود هستیم.

امیر موسوی ادامه داد: سابقه نیرو‌های مسلح ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله بسیار درخشان است و در این عرصه‌های توان خود را به رخ دشمنان کشیده ایم.

وی با اشاره بر دلاوری‌های نیرو‌های مسلح کشور ادامه داد: آنچه که در آینده اتفاق می‌افتد را نیرو‌های مسلح ما در گذشته به خوبی از خود نشان داده و امتحان خود را به شکل مطلوب پس داده اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1365957

مهمترین اخبار ایران و جهان: