نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 12:18

مدیرکل اطلاعات لرستان: خبرنگاران راویان راستین حقیقت در جنگ پیچیده حق علیه باطل هستند

مدیرکل اطلاعات استان لرستان در پیامی ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مدیرکل اطلاعات لرستان در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محجود صارمی، روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت. 

متن پیان به شرح زیر است؛ 

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «اگر زحمات شما [خبرنگارها]نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود... شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کار‌های ما مثل یک چیز‌های تثبیت نشده است.» ۱۳۸۰/۸/۲۳

خبرنگاران به راستی که راویان حقیقت در جنگ پیچیده حق علیه باطل هستند و به واسطه نقش پر اهمیت آن‌ها در جنگ تمام عیار و رسانه‌ای امروزی، گزاف نیست که آنان را افسران ارشد جنگ نرم قلمداد کنیم.

در دنیای امروز می‌بینیم که نظام سلطه در جنگ ترکیبی و تمام عیاری که علیه نظام اسلامی به راه انداخته است، با تکیه بر امپراتوری رسانه‌ای صهیونیستی خود و سرمایه‌گذاری عظیم در حوزه رسانه بدنبال ضربه زدن به نظام اسلامی و تضعیف هویت ملت امام حسین (ع) است و به مثابه سرویس‌های جاسوسی وابسته‌شان در حوزه رسانه نیز دست به دامان هر مکر و حیله‌ای می‌شوند تا بلکه به اهداف شومشان دست یابند. 

اما آنچه باعث‌شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل این هجمه عظیم جریان رسانه‌ای صهیونیسم و غرب سربلند باشد، چیزی نیست جز الطاف و عنایات الهی و رهبریِ حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در عین حال بینش بالای اصحاب فهیم رسانه و نقش آفرینی بی‌بدیل آنان در این جنگ تمام عیار رسانه‌ای، که در آگاهی بخشی به عموم مردم نقش بسیار مهمی داشته و دارد.

خبرنگاران با اجرای درست جهاد تبیین مد نظر مقام عظمای ولایت و مرجعیت، نقش بسیار اساسی و برجسته‌ای در ایجاد امنیت روانی، آرامش جامعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه دارند و بدین روی رسانه‌های فعال و دلسوزِ انقلاب اسلامی همواره، چون خاری در چشم دشمنان این ملت هستند.

روز خبرنگار که مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار فقید و بزرگ مردی از دیار لرستان است، فرصت مغتنمی بوده تا از اعماق وجود این روز را گرامی بداریم و قدردان زحمات این قشر فرهیخته و دلسوز نظام و ملت باشیم.

اینجانب به نمایندگی از سربازان گمنام امام زمان (عج) این روز را به همه خبرنگاران دلسوز ایران اسلامی واستان لرستان تبریک عرض می‌کنم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433713

مهمترین اخبار ایران و جهان: