نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 14:03

عرب انصاری: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی در جشن غدیر امسال حضور داشتند

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بر اساس نفر حضور می‌توان گفت که امسال بیش از ۴۰ میلیون ایرانی در جشن غدیر حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری ظهر امروز در حاشیه آیین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی ۴۴ سال گذشته، همواره در برگزاری مراسم ملی و مذهبی و راهپیمایی‌های بزرگ مناسبتی، نقش اصلی را ایفا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در سند تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم صرفا عبور کردیم و اکنون به بحث محتوایی توجه ویژه‌ای داریم.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در مناسبت‌های ملی و مذهبی، تصریح کرد: این شورا تلاش دارد در دوره جهاد تبیین، مبانی انقلاب اسلامی را در برنامه‌های مختلف پیش‌بینی نماید.

عرب انصاری از اجرای برنامه‌های مذهبی در حوزه بین الملل خبر و ادامه داد: تلاش کردیم از ظرفیت کشورها برای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی استفاده کنیم، کمااینکه تا کنون در ۷۰ کشور دنیا این برنامه‌ها مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال جشن غدیر را در حوزه آسیا، اروپا، آمریکا و قاره آفریقا داشتیم، افزود: خوشبختانه در همه دنیا برنامه‌های مذهبی مورد توجه قرار گرفته است.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: بر اساس نفر حضور در برنامه‌های غدیر امسال می‌توان گفت که امسال بیش از ۴۰ میلیون نفر حضور داشتند.

عرب انصاری بیان داشت: معتقد هستم این میزان حضور در دهه محرم نجومی بوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433913

مهمترین اخبار ایران و جهان: