نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 12:02

نگران خروج رامسر از چرخه گردشگری هستیم

رامسر- فرماندار رامسر با اشاره به ضعف زیرساخت ها در منطقه گفت: نگران آن هستم که مشکلات و ضعف ها سبب شود تا شهرستان از چرخه گردشگری خارج شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شیرود عشوریان صبح یکشنبه در کارگروه گردشگری شهرستان گفت: ما در شهرستان رامسر از زیر ساخت های خوبی برخوردار نیستیم و این موجب میشود که مسافر و گردشگر تمایلی به گردش در شهرستان ندارد.

وی ضمن ابراز نگرانی در خصوص خارج شدن رامسر از چرخه گردشگری افزود: من حقیقتا نگران هستم تا ما ضعیف عمل کنیم و مشکلات باعث شود رامسر با وجود زیبایی ها و جاذبه های بسیار از چرخه گردشگری خارج شود.

فرماندار رامسر گفت: 10 درصد تخت های بیمارستانی باید برای گردشگری سلامت بین المللی تخصیص یابد.

وی همچنین بر امنیت گردشگری تاکید کرد و گفت: امنیت گردشگران و مسافرانی که به رامسر سفر می‌کنند بسیار مهم ، حائز اهمیت و باید تامین شود چرا که ما بعنوان میزبان باید خیال مسافر و گردشگر را آسوده سازیم تا گردشگر با خیالی راحت به سفر خود ادامه دهد.

وی گفت: ما به عنوان میزبان گردشگران باید تمهیدات لازم را برای ایام نوروز که پیک میزان مسافر در شهرستان رامسر بالاست بیاندیشیم و رسم مهمان نوازی که بر ضمه ماست را به جا بیاوریم.

در ادامه سحر خیز رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان رامسر اصلی ترین کار در حوزه گردشگری را بر عهده دفاتر و راهنمایان دانست و خواستار حضور راهنمایان در هتل ها شد و اظهار داشت: حضور راهنمایان در مکان هایی نظیر هتل های رامسر، موزه‌ی شهدای رامسر و نظیر آنها شد تا گردشگران با برنامه به سفر خود ادامه دهند و از این مدتی که در رامسر اقامت دارند رضایت کامل داشته باشند.

وی همچنین مطرح کرد؛ ما در شهرستان نیازمند این هستیم تا همانند کیوسک های خانه مسافر ، کیوسک هایی ایجاد کنیم تا راهنمایان گردشگری با حضور در آنجا آماده استقبال از مسافران باشند.

سحر خیز گفت: ما باید برنامه ریزی کنیم تا محتوای گردشگری برای مسافران و جامعه هدفی خود تولید کنیم تا گردشگران با دیدن محتوای تولید شده به جاذبه های گردشگری علاقمند شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 990157

مهمترین اخبار ایران و جهان: