نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 19:32

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمان/ میزان جوایز نقدی برگزیدگان اعلام شد

دبیر جشنواره ابوذر از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: اصحاب رسانه می‌توانند تا روز ۳۰ دی‌ماه و در یک رشته سه اثر تولیدی را انتخاب و برای جشنواره هفتم ارسال کنند.

 محمدصادق طاهری دبیر جشنواره ابوذر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان، از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و با تاکید بر استقبال خوب اصحاب رسانه از جشنواره هفتم، اظهار داشت: خوشحالیم که چهره‌های مومن و متعهد رسانه‌ای استان، با ارسال آثار خوب خود، شور و حال خاصی را به فضای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بخشیده‌اند.

 وی مکتب شهید سلیمانی را دارای جاذبه خواند و با تاکید بر اینکه ارسال آثار حول این محور می ‌چرخد، گفت: اگر چه محورهای دیگر هم مخاطبان خود را دارند اما تاکنون مکتب حاج‌قاسم بیش از سایر موضوعات طرفدار داشته است.

طاهری با بیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند تا روز ۳۰ دی‌ماه در یک رشته سه اثر تولیدی را انتخاب و برای جشنواره هفتم ارسال کنند، عنوان کرد: آثار ارسالی اصحاب رسانه برای تیم دقیق و متعهد داوری فرستاده می‌شوند.

 دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان به جوایز برگزیدگان این دوره پرداخت و خاطرنشان کرد: به نفرات برگزیده، جایزه نقدی سه میلیون تومانی نفرات دوم جایزه دو میلیون تومانی و نفرات سوم نیز جایزه یک‌میلیون تومانی تعلق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اختتامیه جشنواره هفتم نیز دهه اول بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ از طریق رایانامه : [email protected]  و یا به آدرس دبیرخانه : کرمان _خیابان فیروزه _ کوچه۲_ ساختمان سردار شهید حجازی _ سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله به شماره دورنگار :۰۳۴۳۲۴۵۵۲۴۱ یا به پیام‌رسان ایتا به نشانی ۰۹۰۲۲۹۸۳۲۹۲ ارسال کنند، اطلاعات لازم شامل : نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، کد ملی ، نام رسانه ، آدرس ، نام اثر (تیتر)، قالب و محور جشنواره نیز الزامی است.

 آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ تا ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ در یکی از نشریات سراسری ، نشریات استانی ، خبرگزاری‌ها ، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.

 پایان پیام ۸۰۰۶۵/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 971457

مهمترین اخبار ایران و جهان: