نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 11:22

تنها برای لبخند/ کتاب تنها برای لبخند در شیراز رونمایی شد

در شب میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا «س» کتاب تنها برای لبخند، شرح زندگی شهید خلیلی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کتاب تنها برای لبخند اثر حجت الاسلام بهنام حشمدار که شرح زندگی جهادی و عروج عارفانه شهید علی خلیلی است در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا «س» و با حضور خانواده و دوستان این شهید بزرگوار رونمایی شد.

استان فارس که همواره صحنه جهاد و جوانمردی بوده با شهادت این شهید جوان و والا مقام به جهان ثابت کرد که جوشش غیرت علوی در رگ های ایرانیان در کارزار نمایانگر می شود.

نویسنده اثر تنها برای لبخند در باب اثرش می‌گوید: در زمانه ای که عده ای کورکورانه شعار زن و آزادی میدهند مهین عزیزمان نظاره گر زنانی بوده که همواره آزادی را به جهان ثابت کرده است.

حجت‌الاسلام حشمدار ادامه داد: زنان مقتدر و عفیفه ما در صحنه های مختلف با درایت و بصیرت آزادی را از دشمنان ایران و اسلام گرفته آمد و همین مایه خشم آنها است.

وی گفت: مادران شهدا در جایگاه ارجمندی سزاوار تقدیرند که این چنین فرزندانی را با حب و عشق به اهل بیت تربیت کردند و راه آزادگی را به آنها آموختند.
او  در پایان گفت: ولادت حضرت زهرا«س» را غنیمت شمردیم تا با رونمایی کتاب تنها برای

لبخند از مادر شهید خلیلی تقدیری به عمل بیاوریم و رشادت های ایشان را در دفتر زمان ثبت کنیم.

ورقی از کتاب...

در روزگاری که یک دنیا به دروغ شعار زن زندگی آزادی سر می دهند، یک «خوش غیرت» برای دفاع از زن، زندگی، آزادی و نجات دو دختر از چنگال ۶مرد مست در شبی تاریک، شاهرگش را زیر تیغ می برد تا نشان دهد قهرمان کیست!!

رد خنجر بر حنجر او جاودانه شد!!

سپس مادر او، به درخواست شهید و در لحظات آخر حیات مادی او، قاتل را می بخشد تا داستان واقعی ما قهرمانی دیگر از جنس مادر داشته باشد...

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 975757

مهمترین اخبار ایران و جهان: