نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 10:30

آبرسانی بسیج سازندگی به ۸۹ روستای کرمانشاه

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون اقدام به اجرای هفت‌ مجتمع آبرسانی شامل ۸۹ روستا در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، صحنه و سنقر کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ امیرحمزه خزایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعال بودن سازمان بسیج سازندگی در زمینه آبرسانی،  اظهار کرد: آبرسانی به برخی از روستاها به علت صعب‌العبور بودن مسیر انجام نشده و مردم برای تأمین مصرف روزانه خود با سختی زیادی روبه رو هستند.

وی با اشاره به کمبود بارندگی‌ها در استان، ادامه داد: برخی از روستا‌ها در استان هم دچار کمبود آب شرب هستند که همت مضاعف را برای تامین آب شرب پایدار روستا می‌طلبد.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طرح‌های آبرسانی در روستاها در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: بسیج سازندگی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای رساندن آب به روستاهای محروم در تلاش است با تلاش زیاد در مسیرهایی که حتی شرایط حضور ماشین‌آلات وجود ندارد، اقدام به آبرسانی می‌کند.

وی افزود: بسیج سازندگی استان کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون اقدام به اجرای هفت‌ مجتمع آبرسانی شامل ۸۹ روستا در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، صحنه و سنقر کرده است.

حمزه‌ای انجام این پروژه‌های عظیم را گامی بلند در زمینه خدمت‌رسانی و آبرسانی به مردم برشمرد و افزود: براساس قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) منعقد شده، در طرح جهاد آبرسانی به روستاهای محروم استان کرمانشاه قرار است ۳۴۹روستا در بازه زمانی ۳۰ ماهه دارای آب آشامیدنی شوند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 967057

مهمترین اخبار ایران و جهان: