نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 05:40

۷۵ درصد از کمک‌های سال گذشته جشن نیکوکاری مربوط به مراکز نیکوکاری است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ۷۵ درصد از کمک‌های سال گذشته جشن نیکوکاری مربوط به مراکز نیکوکاری است، گفت: افزایش میزان کمک‌های مردمی در استان زنجان نشان از حُسن اعتماد مردم و نیکوکاران به این مراکز است.

روح‌الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  هر سال در آستانه سال نو، جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و تامین بخشی از اقلام مورد نیاز مددجویان با همکاری صدا و سیما، بسیج، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق و درست برای برگزاری جشن نیکوکاری به عنوان کار ویژه افزود: حوزه‌های تخصصی همانند حوزه فرهنگی و حوزه حمایت باید نسبت به نیازسنجی اقدام کنند و مابقی حوزه‌ها نیز به صورت ۱۰۰ درصدی پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ درصد از کمک‌های سال گذشته جشن نیکوکاری مربوط به مراکز نیکوکاری است، اضافه کرد: طبق این آمار احصا شده، باید تمرکز بیشتری در این مراکز برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی وجود داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان فعالیت‌های مراکز مردم‌نهاد در قالب مراکز نیکوکاری را در جریان‌سازی خیر و احسان مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: افزایش میزان کمک‌های مردمی در استان زنجان نشان از حُسن اعتماد مردم و نیکوکاران به این مراکز است.

وی همچنین بر فضاسازی بیشتر و استفاده از طرح‌‎های نوین در برگزاری جشن نیکوکاری تأکید کرد و افزود: استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی در جلب مشارکت‌های مردمی نیز از دیگر موضوعاتی است که باید مدنظر حوزه‌های مختلف باشد.

صالحی در پایان با بیان اینکه، مشارکت در جشن نیکوکاری امسال، به‌صورت حضوری، غیرحضوری و در بستر الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: مردم خیر و نیک‌اندیش استان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و یا از طریق سایت این نهاد به نشانی www.emdad.ir به کمک نیازمندان بشتابند.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 966713

مهمترین اخبار ایران و جهان: