نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 12:50

فتنه‌های دشمن با فهم و درک مکتب شهدا خنثی شده است

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: بزرگترین، عمیق‌ترین، ژرف‌ترین و اثرگذارترین مبحثی که از مکتب شهدا به دست می‌آوریم فهم و بصیرت در دین است و فتنه‌هایی که در این دوران صورت گرفته با همین فهم و درک مکتب شهدا خنثی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار غلامحسین غیب پرور در یادواره شهدای عملیات کربلای ۴ و گرامیداشت شهدای اقتدار و امنیت با اشاره به اینکه شهادت یک حرکت نورانی در تداوم حرکت همه رهبران الهی است، اظهار کرد: شهادت در دین اسلام و مسیری که اهل بیت عصمت و طهارت برای ما مشخص کرده‌اند تبلور یافته است.

وی افزود: اکثریت شهدای ما و شخصیت‌های بزرگ، کلام «یا حسین (ع)» را می‌گویند و این تنعم، در روح زمان جاری و ساری است.

سردار غیب پرور ادامه داد: ما جایگاه واقعی شهدا را در آن دنیا نمی‌دانیم، شهدا در بین ما زندگی می‌کرده‌اند و ما بسیاری از این شخصیت‌ها را می شناخته‌ایم و بنا نداریم از شهدا اسطوره بسازیم، شهدا در دین اسلام و برای ما اسوه هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: ما باید به شهیدانمان نگاه تحلیلی و خاص داشته باشیم، ما باید به راه شهیدانمان یک نگاه فوق روایتگری داشته باشیم. باید راه، منش و شخصیت شهیدانمان را به صورت عمیق بفهمیم تا بتوانیم در راه حق ثابت قدم باشیم.

وی تصریح کرد: بزرگترین، عمیق‌ترین، ژرف‌ترین و اثرگذارترین مبحثی که از مکتب شهدا به دست می‌آوریم فهم و بصیرت در دین است. فتنه‌هایی که در این دوران صورت گرفته است با همین فهم و درک مکتب شهدا خنثی شده است.

غیب پرور با بیان اینکه اسلام در این دوران مظلوم واقع شده است، یادآور شد: دفاع از انقلاب اسلامی در این زمان مهم و حساس است و شهیدان، از جمله شهیدان دوران دفاع مقدس، شهیدان امنیت و شهیدان مدافع حرم همگی یک کلمه را به ما آموزش می‌دهند آن هم اینکه پای ولایت ایستاد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 943557

مهمترین اخبار ایران و جهان: