نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 16:50

بیش از 10 هزار بیمار خارجی در شیراز خدمات درمانی دریافت کرده‌اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ارائه خدمات درمانی به ۱۰ هزار و ۹۷۸ بیمار از سایر کشورها، طی ۹ ماه نخست سال جاری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهرداد شریفی با اعلام این خبر گفت: ظرفیت بیمارستان ‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای پذیرش و ارائه خدمات درمانی به مردم بالا بوده و این ظرفیت برای ارایه خدمات به بیماران خارجی نیز فراهم است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ارائه خدمات درمانی به ۱۰ هزار و ۹۷۸ بیمار از سایر کشورها، طی ۹ ماه نخست سال جاری در بیمارستان ها و مراکز درمانی شیراز خبر داد.

او با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت ارائه خدمات کمّی و کیفی‌ به بیماران سایر کشورها افزود: در سال جاری شاهد رشد ۴۷ درصدی خدمت رسانی به این بیماران از لحاظ کمّی و کیفی و در مقایسه با سال گذشته هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: ظرفیتی که دانشگاه‌ علوم پزشکی شیراز در سطح علمی و درمانی دارند، قابل رقابت با دانشگاه‌ های کشورهای پیشرفته است و برای تقویت بیش از پیش این جایگاه با تمام توان تلاش می شود.

شریفی اضافه کرد: در سال گذشته، ۶ هزار و ۲۴۲ بیمار از سایر کشورها در مراکز درمانی و بیمارستان های شیراز خدمات درمانی لازم را دریافت کرده اند.

پایان پیام / 

منبع: فارس
شناسه خبر: 952813

مهمترین اخبار ایران و جهان: