نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 11:20

جذب ۲۲ هزار داوطلب هلال احمر تا پایان سال جاری در خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برنامه ریزی برای جذب ۲۲ هزار داوطلب جدید تا پایان سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان، با بیان اینکه داوطلبان، هم ثروت مادی و هم ثروت معنوی جمعیت هلال‌احمر به حساب می‌آیند، عنوان کرد: بهره بردن از این ثروت‌های پربرکت قطعاً با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و اصولی نتیجه‌بخش است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز علاوه بر افزایش آمار داوطلبان باید به فکر ترویج و گسترش مفاهیم داوطلبی نیز باشیم، گفت: جوامع شهری و روستایی ما باید آگاهی پیدا کنند که داوطلبی فقط محدود به یک کارت سازمانی نیست بلکه تعهدی است که باید با جدیت ادا شود.

کاوسی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری یک میلیون و ۴۰۰ هزار داوطلب جدید در کشور عضو جمعیت هلال احمر می‌شوند، اظهار داشت: در این راستا سهمیه استان خراسان جنوبی جذب ۲۲ هزار داوطلب در نظر گرفته شده است.

وی بابیان اینکه دوستداران انسان و انسانیت هر زمان اراده کنند می‌توانند داوطلب هلال‌احمر شوند، افزود: در راستای تحقق این مهم در گام نخست باید دبیرخانه جذب تشکیل و امور با جدیت رصد شود.

کاوسی ضمن تقدیر از تمامی اعضا، داوطلبین و همچنین رؤسای شعب هلال احمر استان در مدیریت و ارائه خدمات مطلوب به زلزله زدگان اخیر شهرستان بشرویه، عنوان کرد: در این حادثه خدمات هشت خانه هلال منطقه بسیار قابل تقدیر و تأثیرگذار بود.

وی با اشاره به اینکه خانه‌های هلال و توسعه مدیریت سوانح جوامع محور باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، افزود: جمعیت هلال احمر اگر امروز وجهه اجتماعی خوبی دارد به دلیل همراهی و از خودگذشتگی نیروهای داوطلب است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 954257

مهمترین اخبار ایران و جهان: